LT

Darbas administracijoje

  • Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistas

     

    ☑️ Pareigos: Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistas

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400-3100 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, (preliminariai 2880-3720 Eur bruto).

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius

    ☑️Darbo pobūdis:

    • kursi, diegsi ir vystysi įmonės rizikų valdymo strategijas, leidžiančias užkirsti kelią galimoms grėsmėms ir efektyviai jas valdyti; 
    • kursi ir tobulinsi rizikos valdymo politiką ir procedūras, siekdamas geriausios praktikos įgyvendinimo; 
    • stebėsi ir vertinsi rizikų valdymą proceso atitiktį rizikų valdymą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams; 
    • dirbsi komandoje su kitais įmonės padaliniais, kad rizikų valdymo procesai būtų integruoti į kasdienę veiklą; 
    • dalyvausi atliekant rizikų identifikavimą ir vertinimą visose įmonės veiklos srityse; 
    • rengsi konsoliduotą įmonės rizikų valdymo priemonių planą ir rizikų portfelį;  
    • diegsi rizikų valdymo priemones, reaguosi į incidentus ir koordinuosi jų valdymą, užtikrindamas greitą situacijų sprendimą; 
    • teiksi konsultacijas rizikų valdymo klausimais įmonės valdymo organams, rizikų savininkams, procesų vadovams ir darbuotojams;  
    • atliksi rizikos analizę ir teiksi rekomendacijas įmonės valdymo organams, padedant priimti duomenimis pagrįstus sprendimus; 
    • dalyvausi vykdant rizikų ir jų valdymo priemonių stebėseną;  
    • vesi mokymus ir konsultuosi komandas, siekiant ugdyti rizikų valdymo kultūrą; 
    • rengsi rizikų valdymo ataskaitas ir teiksi rekomendacijas bei metodinę pagalbą dėl rizikų mažinimo sprendimų. 

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį dirbant rizikų, veiklos tęstinumo, organizacijos atsparumo valdymo srityse; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1lygiu; 
    • išmanai rizikų valdymo sistemos diegimo, įgyvendinimo ir tobulinimo principus; 
    • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️Papildoma informacija:  mielai atsakysime į iškilusius klausimus.Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųsti CV

  • Konsultacijų ir paslaugų centro Jaunesnysis (-ioji) specialistas (-ė) (Vilniuje)

     

    ☑️ Pareigos: Konsultacijų ir paslaugų centro Jaunesnysis (-ioji) specialistas (-ė)

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1300-1550 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. Preliminariai 1560 - 1860 Eur (neatskaičius mokesčių) . ​​​​​​​

    Kitos papildomos naudos.

     

    ​​​​​​​ ☑️ Darbo pobūdis:

    • tvarkysi Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro duomenis;
    • nustatyta tvarka ir užtikrindamas technologinių reikalavimų laikymąsi, tikrinsi ir ruoši vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išrašymo įrangą ir vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų blankus;
    • varkysi asmenų, kuriems išduodamos vairuotojo kvalifikacijos kortelės ir vairuotojo pažymėjimai, nuotraukas;
    • prižiūrėsi ir kontroliuosi vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išrašymo procesą;
    •  tikrinsi ir rūšiuosi išrašytas vairuotojo kvalifikacijos korteles ir vairuotojo pažymėjimus;
    •  paruoši ir išsiųsi vairuotojo kvalifikacijos korteles ir vairuotojo pažymėjimus į Įmonės padalinius ar adresatams;
    • tvarkysi dokumentus, susijusius su vairuotojo kvalifikacijos kortelės ir vairuotojo pažymėjimo išrašymu, apskaita ir siuntimu į Įmonės padalinius ar adresatams;
    • pasirūpinsi vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų saugojimu darbo vietoje ir patalpose;
    • tvarkysi saugojimui atsiųstas vairuotojo kvalifikacijos korteles ir vairuotojo pažymėjimus;
    • nustatyta tvarka naikinsi negaliojančias, suklastotas, brokuotas vairuotojo kvalifikacijos korteles ir vairuotojo pažymėjimus;
    • rengsi Europos Sąjungos, Europos ekonominės erdvės šalyse ir šalyse, su kuriomis yra pasirašyti tarptautiniai susitarimai, išduotų ir Lietuvoje pakeistų  vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išsiuntimo (grąžinimo) išdavusiai valstybei lydraščius;

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.​

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį nei aukštesnįjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Konsultacijų ir paslaugų centro Jaunesnysis (-ioji) specialistas (-ė) (Vilniuje)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui:  karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • JAVA programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

    ☑️ Pareigos: JAVA programuotojas (-a)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 3000 - 3960 Eur bruto).  

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

    • kurti ir tobulinti back-end sistemų komponentus naudojant Java bei Spring; 
    • priimti sprendimus tobulinant mikroservisų architektūrą; 
    • prisidėti prie CI/CD procesų kūrimo bei optimizavimo; 
    • teikti pasiūlymus sistemų kokybei ir efektyvumui pagerinti; 
    • dalyvauti kodo peržiūrose bei pakeitimų vertinime; 
    • bendradarbiauti su kitomis komandomis siekiant užtikrinti aukščiausią kokybę ir paslaugų našumą.

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį arba jam prilygintą fizinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę nei 2 (dvejų) metų patirtį dirbant su Java 8 ir naujesnėmis versijomis; 
    • turi ne mažesnę nei 1 (vienerių) metų patirtį dirbant su Spring Boot web servisų kūrimui; 
    • turi patirties dirbant su mikroservisų architektūra; 
    • turi patirties su Git versijavimo sistemomis; 
    • išmanai saugumo problemas, taikai švaraus kodo praktikas; 
    • esi proaktyvus ieškant naujų technologinių sprendimų ir įnovatyvių įrankių; 
    • gebi savarankiškai įsigilinti į reikalavimus bei atlikti užduotis; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite adresu:  karjera@regitra.lt su prierašu: „Java programuotojas (-a)“ 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus.  Kontaktai pasiteirauti: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Egzaminavimo ir vairuotojų pažymėjimų išdavimo paslaugų skyriaus vadovė (-as)


     

    ☑️ Pareigos: Egzaminavimo ir vairuotojų pažymėjimų išdavimo paslaugų skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3600-4400 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, (preliminariai 4320-5280 Eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.  

    ☑️ Darbo pobūdis: 

    • organizuosi ir kontroliuosi skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymą, administruosi skyriaus darbą, paskirstysi užduotis; 
    • užtikrinsi vieningos AB Regitra vairuotojų egzaminavimo, teisės vairuoti motorines transporto priemones grąžinimo, vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išdavimo valdymo politikos formavimą ir jos įgyvendinimą; 
    • tvarkysi Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro duomenis ir organizuosi šio registro duomenų kokybės kontrolę; 
    • analizuosi iš AB Regitra klientų aptarnavimo centrų bei darbuotojų gaunamą informaciją apie vairuotojų egzaminavimo, teisės vairuoti motorines transporto priemones grąžinimo, vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išdavimo procedūrose kylančias problemas; 
    • nagrinėsi Europos Sąjungos ir kitų užsienio šalių patirtį vairuotojų egzaminavimo, vairuotojo pažymėjimų, vairuotojo kvalifikacijos kortelių išdavimo srityse; 
    • rengsi ir teiksi AB Regitra padaliniams vairuotojų egzaminavimui, teisės vairuoti motorines transporto priemones grąžinimui, vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išdavimui būtiną metodinę medžiagą; 
    • pagal kompetenciją dalyvausi AB Regitra ir kitų įstaigų organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose, darbo grupių bei komisijų veikloje; 
    • teiksi pasiūlymus dėl egzaminavimo, teisės vairuoti motorines transporto priemones grąžinimo, vairuotojo kvalifikacijos kortelių ir vairuotojo pažymėjimų išdavimo valdymo politikos tobulinimo; 
    • dalyvausi ruošiant mokymo ir kompetencijos kėlimo planus, mokymo medžiagą, organizuosi AB Regitra darbuotojų apmokymą, kompetencijos kėlimą ir instruktavimą; 

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje. 

    ☑️ Taip pat: 

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų vadovaujamo darbo patirtį; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles; 
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas; 
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmensB1lygiu; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

    Siųsti CV

    Papildoma informacija: mielai atsakysime į iškilusius klausimus. 

    Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame. 

  • Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

    ☑️ Pareigos: Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2900-3700 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. ​​​​​​​Preliminariai 3480 - 4440 Eur bruto. 

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • planuoti ir atlikti funkcijas, susijusias su išorinių, vidinių ar individualių korupcijos rizikos veiksnių bendrovėje apskaita, analize, prevencinių priemonių bei tyrimo organizavimu;
    • atlikti korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą, teikti motyvuotas išvadas dėl bendrovės veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė;
    • organizuoti ir (ar) atlikti bendrovės darbuotojų apklausas, nuomonės tyrimus;
    • tvarkyti, organizuoti ir (ar) atlikti atsparumo korupcijai lygio nustatymą;
    • atlikti teisės aktų projektų antikorupcinius vertinimus;
    • atlikti bendrovės darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną;
    • konsultuoti bendrovės darbuotojus viešų ir privačių interesų deklaracijų pildymo klausimais, esant poreikiui, bendradarbiauti su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija interesų derinimo klausimais;
    • kontroliuoti, kaip bendrovės darbuotojai laikosi antikorupcinio elgesio standartų, konsultuoja juos antikorupcinio elgesio klausimais;
    • organizuoti ir (ar) rengti mokymus, orientuotus į bendrovės darbuotojų antikorupcinio sąmoningumo stiprinimą;
    • atlikti informacijos ir (ar) duomenų tikrinimus dėl galimų bendrovės darbuotojų nusižengimų ir teikti išvadas skyriaus vadovui;
    • dalyvauti tiriant teisės pažeidimus (įskaitant korupcinio pobūdžio);
    • tvarkyti ir (ar) nagrinėti vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu gautą informaciją apie pažeidimus, rinkti ir kaupti nuasmenintus statistinius duomenis, susijusius su gautų pranešimų skaičiumi, ir sisteminti tų duomenų nagrinėjimo rezultatus;
    • rengti korupcijos prevencijos veiksmų planą, atlikti šio plano įgyvendinimo stebėseną;
    • sudaryti pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašą arba organizuoti jo sudarymą, taip pat dalyvauti ir teikti nuomonę personalo formavimo procedūrose vertinant iš Specialiųjų tyrimų tarnybos gautą informaciją apie asmenį;
    • teikti pasiūlymus skyriaus vadovui bei bendrovės generaliniam direktoriui dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo ir įgyvendinimo;
    • prižiūrėti bendrovės darbuotojų atžvilgiu vykdomos lobistinės veiklos deklaravimą ir vykdyti šios veiklos kontrolę;
    • pagal poreikį atlikti kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką;
    • rengti su atliekamomis funkcijomis susijusius bendrovės dokumentus (teisės aktus, raštus, planus, ataskaitas);
    • dalyvauti bendrovės generalinio direktoriaus sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose, teikti reikalingą informaciją bei pasiūlymus;
    • nagrinėti asmenų prašymus ir skundus, rengti atsakymus į juos.

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų srities išsilavinimą;
    • turi darbo patirties korupcijos prevencijos ar korupcinių ir (ar) darbo pareigų pažeidimų tyrimo bei asmens duomenų apsaugos srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1950 - 2400 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2340 - 2880 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • rengti bendrovės dokumentacijos planą;
    • rengti teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintos informacijos tvarkymą, projektus, planuoti įslaptintos informacijos tvarkymo priemones, bei atsiskaityti kontroliuojančioms institucijoms;
    • analizuoti bendrovės rengiamų, gaunamų ir siunčiamų dokumentų valdymo procesus ir teikti pasiūlymus dėl procesų efektyvumo didinimo;
    • vykdyti bendrovės dokumentų valdymo sistemos (toliau DVS) funkcionalumo stebėseną, analizuoti DVS logines klaidas ir dalyvauti pakeitimų testavimo ir diegimo procese;
    • analizuoti įmonės struktūrinių padalinių darbuotojų rengiamus ir tvarkomus dokumentus, užregistruotus DVS bei teikti išaiškinimus dėl netinkamai tvarkomų dokumentų;
    • dalyvauti rengiant įmonės dokumentų ir teisės aktų projektus, kontroliuoti dokumentų atitikimą dokumentų rengimo taisyklėms;
    • organizuoti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, archyvų tvarkymo darbą ir kontroliuoti bendrovės struktūriniuose padaliniuose saugomų bylų apskaitą.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų dokumentų valdymo, tvarkymo ir apskaitos, taip pat dokumentų saugyklų tvarkymo darbo patirtį;
    • gebi rengti įmonės vidaus dokumentus ir moki naudotis bent viena dokumentų valdymo sistema, galinčia sudaryti ir valdyti oficialiuosius elektroninius dokumentus;
    • išmanai Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, bei rengimo taisykles, ir įslaptintos informacijos administravimą;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
    • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.